Druk folderów reklamowych

Oferujemy druk folderów reklamowych, broszur i ulotek w średnich oraz wysokich nakładach. Materiały drukujemy w technice offsetowej, która zapewnia najwyższą jakość wydruku i jednocześnie atrakcyjną cenę jednostkową. Optymalizujemy koszt zlecenia, czas realizacji i jakość materiałów poprzez dobór technologii druku z roli lub arkusza. Proponujemy wybór różnych typów i parametrów podłoży, a do tego liczne metody uszlachetnień. Dostarczamy najwyższej jakości materiały, które stanowią wizytówkę firmy, wzmacniają jej wiarygodność oraz zaufanie odbiorców, przekładając się na rozwój organizacji i zwiększenie zysków.

 

Foldery reklamowe

 

Druk folderów reklamowych w Elanders – moc możliwości dla efektu premium

Z drukarnią Elanders zadbają Państwo o foldery reklamowe jakości premium – takie, które skutecznie przyciągną klientów i zbudują profesjonalny wizerunek firmy.

Oferujemy:

  • Różne technologie druku offsetowego: offset arkuszowy, a także z roli w opcji heatset i w opcji coldset. Offset zapewnia wyższą jakość niż druk cyfrowy – lepsze odwzorowanie barw i półtonów, powtarzalność i o wiele wyższą rozdzielczość. W przypadku niższych nakładów proponujemy druk arkuszowy, który pozwala na wykorzystanie szerszego wachlarza surowców – zarówno papierów powlekanych, jak i niepowlekanych, wyższej gramatury papieru, wielu technik uszlachetnień i dodatkowych kolorów Pantone. Zapewnia więc duże pole do popisu w przygotowaniu niestandardowych folderów reklamowych.
  • Uszlachetnienia druku czyli zdobienie i zabezpieczanie materiału. Stosujemy je dla zwiększenia trwałości i praktyczności folderu i podniesienia jego walorów wizualnych. Laminowanie i lakierowanie chronią podłoże, a poza tym nadają mu dekoracyjne wykończenie – np. lśniące, matowe, strukturalne, miękkie w dotyku. Wybiórcze lakierowanie UV dodatkowo podkreśla barwy, a tłoczenie lub hot-stamping połączony z tłoczeniem podkreślają detale np. logo. W procesie kalandrowania nadajemy podłożu ciekawą fakturę np. skóry.
  • Usługi introligatorskie – czyli gotowy ciekawy folder reklamowy. W naszej drukarni działa również introligatornia, która nada folderom ostateczny kształt. Oferujemy oprawę klejoną, zeszytową czy spiralową. Foldery drukowane możemy uzupełnić o bony czy kupony i wówczas na życzenie perforujemy arkusze w odpowiednich miejscach.

 

Drukowanie folderów reklamowych – optymalizacja kosztów zlecenia z Elanders

Jako specjaliści dobrze wiemy, jak obniżyć koszt druku, lecz zachować wysoką jakość. I chętnie się tą wiedzą dzielimy z naszymi Klientami, aby mogli najlepiej wykorzystać swój budżet lub zyskać oszczędności. Wspieramy w dopasowaniu technologii druku folderów reklamowych – dla obniżenia kosztów proponujemy druk z roli. Druk offsetowy rolowy oznacza tańszy papier, a do tego od razu sfalcowane (złożone) składki i większą prędkość druku maszyn, czyli szybszą realizację i niższy jej koszt. Mniejsze są możliwości, jeśli chodzi o gramaturę papieru (rozpiętość między 45 a 130 g), ale to nadal daje nam ogromny wybór i możliwość realizacji bardzo wysokiej jakości druku wysokonakładowego.

Pomożemy Państwu dostosować projekt graficzny do druku rolowego – czyli dobrać gramaturę papieru, format końcowy pracy i dopasować profil kolorystyczny (w przypadku palety Pantone zrobić rozbicie na CMYK). Czasem też nawet lekkie, nieodczuwalne w gotowym materiale obniżenie gramatury papieru daje spore oszczędności. Ciekawym, a budżetowym rozwiązaniem jest ponadto podłoże spulchnione.

Do tego w drukarni Elanders wykonujemy wiele innych publikacji, takich jak druk katalogów, książek, ulotek i broszur. A wszystkie materiały wydrukowane w jednym miejscu to lepszy nadzór nad ich realizacją, optymalizacja kosztów transportu i oszczędność czasu.

 

Folder reklamowy, który wesprze rozwój Twojej firmy

Jak zadbać o skuteczność i atrakcyjność folderu reklamowego? Kilka porad:

  • Po pierwsze: profesjonalna, estetyczna i kreatywna szata graficzna, naturalnie zgodna z identyfikacją wizualną marki. To na zdjęcia, ilustracje czy inne elementy projektu graficznego odbiorcy najpierw zwracają uwagę. Często to od szaty graficznej i wyglądu folderu zależy, czy potencjalny klient w ogóle zapozna się z jego treścią. Ważna jest jakość, lecz także dopasowanie do oferty i grupy docelowej, czyli kontekstowość. Na ilustracjach i zdjęciach składających się na folder firmowy odbiorca powinien zobaczyć siebie, swoje życie i praktyczne korzyści oferty.
  • Po drugie: dobór formatu, papieru, oprawy i uszlachetnień. Na druk folderów reklamowych zwykle wybieramy tradycyjne formaty A4, A5, A6. Jednakże (przy zastosowaniu wykrojnika) materiał może zyskać dowolny kształt np. związany z produktami czy usługami firmy. Polecamy grubszy papier kredowy – obustronnie i dwu- lub trzykrotnie powlekany, najlepiej z wykończeniem (połysk, mat bądź satyna), o gramaturze 150-250 g (wewnątrz) czy 200-350 g w przypadku okładki. Foldery firmowe o większej objętości dobrze wyposażyć w okładkę (zszywaną, spiralną), na której wykorzystamy moc uszlachetnień: np. wybiórczy lakier UV i hot-stamping.
  • I po trzecie: zawartość merytoryczna folderu. W folderze reklamowym treść powinna być dobrze zaplanowana, konkretna i zwięzła. Zamiast długich i trudnych w odbiorze bloków tekstu, lepiej sprawdzą się krótkie akapity, rozdzielone dużymi i przyciągającymi uwagę nagłówkami. Polecamy zamienić „ściany” treści na wypunktowania, wykresy, infografiki. Warto też popracować nad językiem korzyści ujętym w krótkie i proste zdania. A do tego czytelny font oraz wyróżniający się krój na nagłówki – i skuteczny folder gotowy.

Skontaktuj się z nami!

Telefonicznie

+48 23 662 23 16